mandag 5. mars 2012

Veddemål!

Ja, da har jeg og Ina inngått et veddemål! Se hvem som klarer å miste 10 kilo på 10 uker! Og om noen av oss klarer det i det hele tatt haha...
Blir ikke noen drastiske tiltak annet enn å spise ordentlig å bevege meg mer, så får vi se hvor jeg havner hen når jeg går på vekta 14.mai =P Dette klarer vi, Ina!

I begynnelsen ble vi enige om at hvis jeg tapte skulle jeg klippe håret kort og hvis ho tapte skulle ho slutte å røyke, men det ville ho ikke bli med på alikevel.. pingle haha neida =P så vinneren får 700 kroner istedet. Noen andre som vil være med?? =P

Jeg får begynne å shredde litt igjen da.. Har aldri kommet gjennom level 1 en gang haha.. Må jo komme meg gjennom alle 3 nivåene for en gangs skyld! Rockeringen er tatt fram og jeg må lære meg å danse Zumba.


Startvekt: 74,2 kg
Mål armer: 32 cm
Mål lår: 60 cm
Mål mage: 102 cm.

1 kommentar:

  1. rokkering har jeg ikke men kommer til å begynne å trene fra 20 nå så da er det mosjon på gang:) må jo ha det litt morro vel eller hva sier du heidi? hehe;p lykke til! til oss begge:)

    SvarSlett