søndag 17. juli 2011

Sommer og diverse dilldall.

Hvordan gjorde man det her igjen? Har ikke skrevet noe her på nesten et halvt år!

Lilly fylte 1 år første juni og det ble feiret med kaker, gaver, pølser og hurramegrundt! Veldig koselig var det =)

Andre happenings på 6 måneder da mon tro?
Jo! Anniken, Kaia og jeg var i Sverige på photoshoot! Det var veldig gøy, men også litt langtråkig =P MYE venting, men resultatet ble bra =D

Det har jo blitt sommer og greier nå. Jeg har til og med tatt mitt første bad! Jeg og Lilly var med Anniken og besøkte mamman til Anniken på campingen =D Anniken syns vannet var kaldt, jeg syns det var deilig.. etterhvert =P Lilly prøvde ikke vannet der, men prøvde vannet i et basseng noen dager senere. Var nok litt kaldt, men ho storkosa seg =)

Nå har jeg 4 vakter igjen på jobb så har jeg jaggu 3 uker F E R I E!! Og det skal bli deilig kan du tro! Den første ferieuka skal jeg være hjemme siden Daniel ikke har ferie enda. Da må jeg gjøre alt klart til Lilly begynner i barnehagen.

Ferieuke nummer 2 pakker vi bilen og kjører vestover! Da skal jeg jaggu til Norges fineste strand og bade! Lilly skal også prøve strandlivet =)
Den siste ferieuka mi er da Lilly begynner i barnehagen så da er vi hjemme igjen.
Lille jenta begynner å bli stor og skal i barnehagen.. Blir rart det der..

Vet ikke hva mer jeg skal skrive enda.. Litt lyst til å gå ut i regnet.. kanskje jeg skal kle på Lilly og gå ut! =D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar