torsdag 6. januar 2011

Hæppi new year and all that crap!

Det der var vel ikke en koselig overskrift? Jeg er bare trøtt og tafatt og det der var alt som falt inn hjernebarken min =P

Jaa-a.. Da har vi kommet til 2011. Og hva skjer det året her da? Vi blir et år eldre, permisjonen min slutter, Daniel skal ha sin permisjon, Lilly skal i barnehagen and so on and so on. Hadde vært koselig med en heltidsjobb og, men jææ jææ.. Selge en nyre hvis det blir trangt!

Skal jeg lissom nevne noe om året som har gått? Husker ingenting annet enn at Lilly ble født jeg xD Ammetåke siden juni =P Og før juni så var jeg en hval som var hekta på lukta fra blått skyllemiddel, bensin og eksos. Stod på badet og sniffa Comfort rett som det var! Og kjellerlukt! Nei gud bedre så skada jeg var! xD Så husker jeg fødsel og sjukehus!

Og at akupunktur er oppskrytt når det gjelder sånne smerter.. Altså.. ja, stikk en nål i hver fot, en i hånda og en midt i skallen. "Hjelper det?" "jeg blir bare litt trøtt" "jamen så fint, da funker det jo!"
Hæ? FUNKER FOR HELVETE?? Ja, det er det man vil når man ligger der og skal trøkke ut en pudding (kan tolkes på flere måter, men i dette tilfelle er det snakk om fødsel) å bli trøtt! Nei, give me something stronger Goddamnit! Aaah.. epiduraaaal.. Jeg kan smile mellom riene! Noe jordmora kommenterte for ho hadde ikke sett et smil fra min munn før det.
Åh, jeg følte meg sexy der jeg lå mens Daniel stod ved siden av meg og holdt en pappgreie som jeg kunne spy i haha xD Gjorde jo så vondt at det å kaste opp gikk helt fint!

Men nå er smertene glemt og vi har verdens nydeligste pudding på 7 måneder <3

Dette året blir det ingen fødsel på meg ihvertfall! =P
Håi! Her er en deal! HVIS jeg får meg fulltidsjobb det året her så skal jeg begynne på lappen igjen! For da har jeg jo faktisk råd til det!

Det var alt jeg hadde å rable ned i kveld..

2 kommentarer:

  1. hoi! jeg stemmer for lappen på deg og at du husker mer fra detta året enn det forrige :p ikke det att ammetåke og fødsel sikkert er minner for livet, men greit å huske litt mer vel :P

    SvarSlett
  2. Hei Heidi:)
    Viste ikke at du blogga:D Da har du fått en leser til:)

    Tusen takk:) Jeg skal gjøre alt for å klare det!
    Håper vi ses snart:)?

    SvarSlett